- Značky ve skupině Saint-Gobain jsou lídrem jednotlivých trhů. Místo přítomnosti brandu jsme se tedy více soustředili na jednotlivá sdělení, která jsme si s klientem přesně definovali. Orientace na výsledek místo na samotný produkt nám otevřela dveře k požadovaným médiím s větším dosahem.
- Profilaci společnosti jsme postavili na atributech stavebního partnera a odborníka, který nabízí efektivní, chytrá, úsporná a šetrná řešení vhodná jak pro novostavby, tak pro rekonstrukce všeho druhu.
- Technici jednotlivých divizí se stali odborníky profilovanými v médiích prostřednictvím poradenských textů. Lidem radí, jaké materiály zvolit při jaké práci, jaké výhody skýtá jejich použití apod.
- Možnost spolupráce s několika odvětvími jedné společnosti nám pak umožňuje úspěšně propojovat jednotlivá řešení a brandy v komplexnější sdělení, a novináři tak poskytnout odborníky na různé typy staveb i materiálů „v jednom“.
- Již během prvního roku spolupráce v roce 2020 se nám podařilo dostat brandy jednotlivých divizí skupiny Saint-Gobain, jejich odborníky a v mnoha případech i ukázky jejich produktů do mainstreamových médií typu Aktuálně.cz, iDNES.cz či Novinky.cz, bydlících a hobby titulů, i odborných médií zaměřených na stavebnictví.
- Během více než čtyřleté spolupráce se nám podařilo etablovat zástupce všech značek společnosti Saint-Gobain jakožto uznávané experty, jejichž názory a doporučení se pravidelně objevují jak v bydlících, tak v mainstreamových zpravodajských titulech. Stali se také častými hosty televizních a rozhlasových pořadů.
- Od počátku spolupráce jsme značkám koncernu Saint-Gobain aktivně zajistili 900 výstupů v mainstreamových médiích s dosahem nad 10 000 čtenářů. Téměř ve všech výstupech byl přítomen brand klienta. Veškerá komunikace je navíc pozitivní a potvrzuje kvalitu řešení a materiálů značek Saint-Gobain i expertizu jejich odborníků.
„Agenturu EPIC Public relations jsme do tendru pozvali zejména díky dobrým zkušenostem se spoluprací s kolegy z divize Adfors a portálu Nejřemeslníci.cz. EPIC nás kromě svých kompetencí k našemu oboru přesvědčil i detailním návrhem organizace spolupráce a zejména systémem měsíčního vyhodnocení jejích výsledků, který je velmi transparentní a dobře čitelný. Jinými slovy, lidé z agentury přesně pochopili, co potřebujeme, a vědí, jak toho dosáhnout.“
Další case studies
Randstad: Miláček České televize
900x v médiích
Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion
Parallel Garden: Milion na Hithitu pro hydroponii SKUBA
Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech
Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech
Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu
Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu
Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář
4,5x nárůst publicity
Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku
Rebrandingem mezi elitu
Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR
Přes 1600 výstupů za tři roky
ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí
Zvýšení medializace o 70 %
Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky
Zvýšení medializace o 65 %
Saint-Gobain Construction Products: Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“
Efektivní integrace čtyř brandů
Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami
Přes 70 výstupů z tiskovky
ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií
Noví klienti díky kampaním na Facebooku
Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí
Zvýšení dosahu příspěvků na Facebooku o 300 %
Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce
Zvýšení dosahu příspěvků na sítích o 380 % za tři měsíce
PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb
Zvýšení medializace o 79 % za jediný rok
Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin
Pomohli jsme vyprodat výstavu obrazů za bitcoin